Pohybové kurzy pro dospělé, seniory a mládež

ZAMĚŘENO NA ŽENY

PERMANENTKA ZAMĚŘENO NA ŽENY - tato výhodná permanentka je na jméno a umožňuje vstup na všechna pohybová cvičení - zumba, kondiční p-class, bodyforming, pilates, ladies latin dance, cvičení s Lenkou, SM systém, zpět do formy - interval trénink, tvarování těla a power yoga dle platného rozvrhu. Ve vybraném období tak můžete navštívit různé kurzy dle Vašeho přání.
Cena této permanentky je jen 750 Kč na měsíc, 3 200 Kč na pololetí nebo 5 500 Kč na rok.
Garantujeme minimálně 5x55 minut cvičení týdně v odpoledních hodinách a přes den o víkendu.



Nabízíme individuální a nadstandardní komplexní služby:
- cvičení zdravotního charakteru – SM systém, bodybalance, fit ball, cvičení pro těhotné a po poroduž
- cvičení pro zpevnění a tvarování těla – body styling, pilates, european weightsž redukční
- cvičení – interval trénink, aerobik, tae-bo
 

Individuální lekce - široké možnosti výběru pro klienty

ž- skupinové lekce
- individuální hodinové lekce + osobní konzultace s lektorkou

o   1 osoba/500 Kč

o   2 osoby/každý 300 Kč 

      - ž individuální expres lekce + osobní konzultace (30min/300 Kč)
- ž časy individuálních lekcí dle domluvy (pondělí 9-12h, pátek 8-9h, sobota 11-14:55h, neděle 10-13h)
- možnost jednorázových nebo dlouhodobých lekcí

Pro koho jsou vhodné individuální lekce:

 - ž pro klienty s nedostatkem času

ž  - pro klienty po operaci a se zdravotními omezeními

ž  - pro klienty preferující osobní pečlivý přístup

ž  - pro pokročilé na zlepšení techniky (chyby děláme všichni stále)

ž  - konzultace zdravotních problémů

ž - cvičení na přání

DALŠÍ OBLÍBENÁ CVIČENÍ A TANEC

CVIČENÍ S LENKOU

cvičení pro každou z nás. Potřebujete uvolnit po náročném dni , přijít na jiné myšlenky a pobavit se, chcete si pořádně zacvičit, otřít pot z čela a spálit nějakou tu kalorii, uvolnit a protáhnout bolavá záda. Tak toto je cvičení přímo pro Vás. PRO KAŽDÝ VĚK, PRO DOBROU NÁLADU, PRO KRÁSNOU POSTAVU - bez složitých krokových variací na zpevnění všech problematických partií a redukci – hubnutí, zdravotní efekt. Při cvičení využijeme všech cvičebních pomůcek - činky, overball, fitball - velký míč, expander, posilovací gumy, ale i vlastní váhu těla.



Bodytoning

Cvičí se v klidnějším tempu, i na podložce. Cvičením se celé tělo vytvaruje, ale nezmohutní. Výsledkem jsou štíhlé pevné svaly. Na začátku zahřátí, poté posilování a na závěr důkladné protažení. Lekce vhodné pro každého! Cvičí se s vlastní vahou i cvičebními pomůckami (činky, míče, gymbally atd.).

Lektorka: Lucie Nielsen

Bodystyling

Cvičení je určeno všem, kteří by si rádi zpevnili a protáhli části těla tak, aby zlepšili svoji postavu. Klidnější cvičení, během kterého si protáhnete a posílíte všechny části svého těla. Lektorka se zaměří na problémové partie. 

Lektorka: Andrea Mesjarová

 

 


Kondiční P-Class
Cvičení určeno primárně pro ženy

Kondiční lekce zaměřená především na problémové partie. Součástí této lekce není žádná složitá choreografie ani poskoky
jako v high aerobiku. Jedná se o vytrvalostně silové aerobní cvičení zaměřené především  na problémových partie, ale procvičíte a zformujete i ostatní části těla jako je svalstvo horních končetin, zad a svaly pánevního dna. Zbavíte se bolesti zad a problémů.
Lektorka: Lenka Branišová



Zpět do formy - interval trénink

Cvičení určeno primárně pro ženy.

Chcete se cítit dobře ve svém těle? Chcete se líbit sama sobě, partnerovi, ostatním lidem?

V kurzu „Zpět do formy – interval trénink“ jde o vysoce efektivní způsob spalování tuků. Střídají se aerobní a silové zátěže v krátkých intervalech, které jsou doplněné intenzivním posilováním bříška.

 

Lektorka: Magda Selucká




Zumba®Zumba
Cvičení/tančení určeno primárně pro ženy.

Zatančíte si v rytmu latinskoamerických tanců (salsa, merengue, chacha a další), naučíte si i krokové variace k orientálním nebo afrických tancům nebo flamenco. Hodina je velmi energická a užijete si spoustu zábavy J Na konci hodiny je protažení a strečing.

Lektorka: Andrea Mesjarová

Lektorka:
Andrea Mesjarová



 

Pilates
Cvičení určeno primárně pro ženy.

Pilates vzniklo již ve 20. letech minulého století Josephem Pilatesem v Německu, který byl přesvědčen, že je možné využít mysl k tomu, aby kontrolovala a řídila svaly.

Pilates je vhodný pro všechny, kteří si rádi protahují části těla. Pohyb je pomalý, žádné skákání, tančení. Cílem Pilatesovy metody je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost.

Šest principů pilates: soustředěnost pohybu, řízený pohyb, pohyb vycházející ze středu těla, plynulost pohybu, přesnost pohybu a dýchání.


Lektorka:
Martina Hráská

 

Body Forming
Cvičení určeno pro ženy i muže

Je
určen všem, kteří by si rádi zpevnili a protáhli části těla, tak aby zlepšili svoji postavu a pružnost. Během cvičení si protáhnete a posílíte všechny části svého těla se zaměřením na problémové partie.

Lektorka: Lenka Branišová



PortDeBras
Cvičení určeno pro ženy i muže

Cvičení vzniklo spojením prvků moderního tance a baletu s principy posturálního a balančního tréninku. Jde o plynulou sestavu cviků, která harmonicky posiluje a protahuje svaly celého těla, mobilizuje páteř a zlepšuje pohyblivost kloubů.

PortDeBras zvládne každý, nevyžaduje žádnou předchozí taneční nebo pohybovou průpravu.

Lektorka: Máša Maroušková