Pohybové kurzy pro dospělé, seniory a mládež

ZAMĚŘENO NA ŽENY

PERMANENTKA ZAMĚŘENO NA ŽENY - tato výhodná permanentka je na jméno a umožňuje vstup na všechna pohybová cvičení - zumba, kondiční p-class, bodyforming, pilates, ladies latin dance, cvičení s Lenkou, SM systém, zpět do formy - interval trénink, tvarování těla a power yoga dle platného rozvrhu. Ve vybraném období tak můžete navštívit různé kurzy dle Vašeho přání.
Cena této permanentky je jen 750 Kč na měsíc, 3 200 Kč na pololetí nebo 5 500 Kč na rok.
Garantujeme minimálně 5x55 minut cvičení týdně v odpoledních hodinách a přes den o víkendu.



Nabízíme individuální a nadstandardní komplexní služby:
- cvičení zdravotního charakteru – SM systém, power yoga, fit ball, cvičení pro těhotné a po poroduž
- cvičení pro zpevnění a tvarování těla – body styling, pilates, european weightsž redukční
- cvičení – interval trénink, aerobik, tae-bo
 

Individuální lekce - široké možnosti výběru pro klienty

ž- skupinové lekce
- individuální hodinové lekce + osobní konzultace s lektorkou

o   1 osoba/500 Kč

o   2 osoby/každý 300 Kč 

      - ž individuální expres lekce + osobní konzultace (30min/300 Kč)
- ž časy individuálních lekcí dle domluvy (pondělí 9-12h, pátek 8-9h, sobota 11-14:55h, neděle 10-13h)
- možnost jednorázových nebo dlouhodobých lekcí

Pro koho jsou vhodné individuální lekce:

 - ž pro klienty s nedostatkem času

ž  - pro klienty po operaci a se zdravotními omezeními

ž  - pro klienty preferující osobní pečlivý přístup

ž  - pro pokročilé na zlepšení techniky (chyby děláme všichni stále)

ž  - konzultace zdravotních problémů

ž - cvičení na přání

DALŠÍ OBLÍBENÁ CVIČENÍ A TANEC

CVIČENÍ S LENKOU

cvičení pro každou z nás. Potřebujete uvolnit po náročném dni , přijít na jiné myšlenky a pobavit se, chcete si pořádně zacvičit, otřít pot z čela a spálit nějakou tu kalorii, uvolnit a protáhnout bolavá záda. Tak toto je cvičení přímo pro Vás. PRO KAŽDÝ VĚK, PRO DOBROU NÁLADU, PRO KRÁSNOU POSTAVU - bez složitých krokových variací na zpevnění všech problematických partií a redukci – hubnutí, zdravotní efekt. Při cvičení využijeme všech cvičebních pomůcek - činky, overball, fitball - velký míč, expander, posilovací gumy, ale i vlastní váhu těla.



SM systém (stabilizace a mobilizace páteře)  - cvičení s elastickým lanem pro zdravá záda bez bolesti.

Cvičení určeno pro ženy i muže
"Tento kurz je pro všechny (začátečníky i pokročilé), lektorka přizpůsobuje lekci složení klientů a dané situaci."

Co je SM systém?

Je to cvičení, které napodobuje správnou chůzi. Cvičení, při němž přirozenou a nenásilnou formou procvičíte celé tělo včetně břišního lisu a svalů pánevního dna.

Pro koho je cvičení vhodné?

Zbystřit by měli všichni. Je totiž úplně jedno, jestli pracujete v sedu, máte málo pohybu, anebo naopak sportujete a máte pohybu příliš a je jednostranný, jste po úrazu, máte skoliózu, máte ploché nohy, nebo jste po nějaké operaci pohybového systému…najděte člověka, kterého nikdy nebolela záda… Cílem této hodiny je naučit se cvičit technicky správně, aby Vám cvičení prospělo a abyste se zbavili bolesti zad.

V případě, že se dané cviky neprovádí technicky správně, je možné si ublížit. Proto doporučujeme SM systém cvičit formou kurzu, tzn. docházet pravidelně a nejlépe od začátku kurzu. Cvičí se v pohodném oděvu a v ponožkách.

Důležité upozornění:

V případě, že chcete nastoupit do kurzu, který již běží, je třeba absolvovat alespoň jednu individuální hodinu s lektorkou, která Vám vše od začátku vysvětlí. V případě akutních bolestí zad, doporučujeme nejdříve konzultaci s lékařem.

 Lektorka: Magda Selucká

 

Power jóga
Cvičení určeno pro ženy i muže
Power jóga je 
cvičení, po kterém se budeme cítit dobře, zhubneme, zlepšíme si fyzickou kondici a odstraníme problémy se zády. Nervový systém se zklidní, rozvineme rovnováhu a koordinaci našich pohybů. Při pravidelném cvičení zlepšíme správné držení těla, a tím ulehčíme kloubům a páteři.

 

Rozvíjí sílu, vytrvalost, pružnost. Tvaruje svaly pomocí protahovacích a posilovacích pozic.

Lektorka: Magda Selucká

 

 

Pilates body
Cvičení určeno pro ženy
Klidné cvičení pouze na podložce, zaměřené především na svaly pánevního dna, břišní, zádové a hýžďové svaly. Cvičení je vhodné pro každou ženu včetně začátečnic.

Lektorka: Magda Selucká

 

Tvarování těla

Cvičení určeno pro ženy
„Tvarování těla“ je posilovací cvičení, prováděné převážně vlastní vahou. Cvičí se v klidném tempu, na podložce. Cvičením se celé tělo vytvaruje, ale nezmohutní. Výsledkem jsou štíhlé pevné svaly. Na začátku zahřátí, poté posilování a na závěr důkladné protažení. Lekce vhodné pro každého!
Lektorka: Magda Selucká

 



Kondiční P-Class
Cvičení určeno primárně pro ženy

Kondiční lekce zaměřená především na problémové partie. Součástí této lekce není žádná složitá choreografie ani poskoky
jako v high aerobiku. Jedná se o vytrvalostně silové aerobní cvičení zaměřené především  na problémových partie, ale procvičíte a zformujete i ostatní části těla jako je svalstvo horních končetin, zad a svaly pánevního dna. Zbavíte se bolesti zad a problémů.
Lektorka: Lenka Branišová



Zpět do formy - interval trénink

Cvičení určeno primárně pro ženy.

Chcete se cítit dobře ve svém těle? Chcete se líbit sama sobě, partnerovi, ostatním lidem?

V kurzu „Zpět do formy – interval trénink“ jde o vysoce efektivní způsob spalování tuků. Střídají se aerobní a silové zátěže v krátkých intervalech, které jsou doplněné intenzivním posilováním bříška.

 

Lektorka: Magda Selucká




Zumba®Zumba Fitness 
Cvičení/tančení určeno primárně pro ženy.

Zumba Fitness je
velmi zábavná forma cvičení při hudbě. Když vidíte účastníky cvičit nemůžete odolat, abyste ji sami vyzkoušeli. Jste neustále v pohybu za doprovodu exotických rytmů latinské a mezinárodní hudby. Tento fitness- tanec odbourává přebytečná kila,  a to nenásilnou a hlavně zábavnou formou. Zumbu cvičí milony lidí po celém světě. Přidejte se k nim.

Lektorka:
Andrea Mesjarová



 

Pilates
Cvičení určeno primárně pro ženy.

Pilates vzniklo již ve 20. letech minulého století Josephem Pilatesem v Německu, který byl přesvědčen, že je možné využít mysl k tomu, aby kontrolovala a řídila svaly.

Pilates je vhodný pro všechny, kteří si rádi protahují části těla. Pohyb je pomalý, žádné skákání, tančení. Cílem Pilatesovy metody je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost.

Šest principů pilates: soustředěnost pohybu, řízený pohyb, pohyb vycházející ze středu těla, plynulost pohybu, přesnost pohybu a dýchání.


Lektorka:
Martina Hráská

 

Ladies Latin Dance
Cvičení/tančení určeno primárně pro ženy

Kurz určen pro ženy a slečny, které na své oblíbené tančení nemají partnera, chtějí si zatančit a při tanci vypadat sexy. V kurzu se naučíte latinsko americké tance Sambu, Chachu, Rumbu a Jive. Dále některé klubové/barové tance jako například Salsa. Ke každému tanci se naučíme krátké choreografie, na kterých si nacvičíme kroky, techniku.


Lektor: Vladimír Lazarev




Body Forming
Cvičení určeno pro ženy i muže

Je
určen všem, kteří by si rádi zpevnili a protáhli části těla, tak aby zlepšili svoji postavu a pružnost. Během cvičení si protáhnete a posílíte všechny části svého těla se zaměřením na problémové partie.

Lektorka: Lenka Branišová



PortDeBras
Cvičení určeno pro ženy i muže

Cvičení vzniklo spojením prvků moderního tance a baletu s principy posturálního a balančního tréninku. Jde o plynulou sestavu cviků, která harmonicky posiluje a protahuje svaly celého těla, mobilizuje páteř a zlepšuje pohyblivost kloubů.

PortDeBras zvládne každý, nevyžaduje žádnou předchozí taneční nebo pohybovou průpravu.

Lektorka: Máša Maroušková